112 nieuwsNieuws uit ZwolleVoorpagina

Schuur in de brand aan Schellerbergweg; controle op asbest

Zwolle – Aan de Schellerbergweg 11 in Zwolle ging oudejaarsavond een schuurtje in de brand. Het gebeurde zo rond half zeven in de avond. De brandweer wist de brand snel te blussen.

De oorzaak van de brand was vermoedelijk de wasdroger die in het schuurtje stond.

De adviseur gevaarlijke stoffen van de brandweer is opgeroepen omdat er op het dak van de schuur asbest ligt. Op dit moment worden er metingen gedaan.

De oprit naar de woning is afgezet met politielint uit voorzorg.

Meer bekijken
Back to top button
Close