Zwolle – Maandagavond 29 september is er een paralleldebat in de gemeenteraad van Zwolle.
Het debat in de raadzaal gaart over Klimaat en Energie. centraal staan dan circulair bouwen, burgerberaad en Schone Lucht Akkoord. Ook gaat het over de energiemonitor, schone ondergrond en het hitte-koelteplan. Bedrijven in energie en andere bedrijven worden niet vergeten.
In de TaK zaal gaat het over Sociaal Domein. Dat betekent inclusie, kinderopvang, sociale basis, jongerenaanpak, BKR registraties, opvang Meeuwenlaan en Bouwen aan je toekomst.
Gemeenteraadsvergaderingen zijn openbaar en te volgen op maandagavonden vanaf 19.30 uur op de publieke tribune van het gemeentehuis of via de livestream op www.zwolle.nl/gemeenteraad. Dit is ook later terug te kijken. Tevens zijn hier de agenda en de stukken in te zien. Inspreken kan via raadsgriffie@zwolle.nl. Let wel op de indientermijn.




