112 nieuwsNieuws uit ZwolleVoorpagina

Wasmachine veroorzaakt brand in woning aan de Lisdodde

Zwolle – Donderdagmiddag 5 januari was er een kleine brand in een woning aan de Lisdodde in Stadshagen Zwolle.

De brand vond plaats op de begane grond. Door kortsluiting vloog daar de 2 maanden oude wasmachine in brand. De brandweer wist de brand snel te blussen door de wasmachine naar buiten te halen.

De bewoners waren zelf thuis ten tijde van het voorval. Door het snel inroepen van de hulp van de brandweer is de schade beperkt gebleven.

Er zijn geen slachtoffers gevallen, wel heeft de woning rookschade opgelopen.

 


Hier vond de brand plaats

Tags
Meer bekijken
💬 WhatsApp ons! Heb jij een tip of opmerking voor de redactie? Stuur ons een bericht op 038-2340777 of stuur een mail: rtvfocuszwolle@gmail.com

Geef een reactie

Back to top button
Close