Nieuws uit Zwolle
Pink Gellac opent vijftiende Colour Boutique
In Zwolle gevestigde brandstore biedt advies en keuze uit meer dan 300 kleuren gelnagellak
ZWOLLE – Pink Gellac, een van de toonaangevende gelnagellakmerken in Europa, opende donderdag in Zwolle de deuren van haar nieuwste brandstore. Het is de vijftiende Pink Gellac Colour Boutique, gevestigd op de Diezerstraat 79, dé winkelstraat van Zwolle. Hier bevond zich eerst een winkel van Sascha Shoes.
Thera Strietman, CEO van Pink Gellac: “Het is geweldig om nu ook in Zwolle een brand store te hebben. Tijdens onze tour door Nederland ter gelegenheid van ons tienjarig bestaan vroegen onze fans of we met onze Pink Gellac truck ook langs Zwolle konden komen. Nu kunnen onze klanten uit Zwolle en omgeving altijd op deze toplocatie terecht.”

Het is de tiende winkel die Pink Gellac opent in Nederland. Het cosmeticamerk breidt ook uit in Europa. In België zijn er vier Pink Gellac winkels en in Frankrijk is er een locatie in Parijs.
De opening van de nieuwste Pink Gellac winkel wordt op donderdag 17 en vrijdag 18 april gevierd. Op beide dagen krijgen de eerste 50 bezoekers een Pink Gellac-goodiebag. Bezoekers van de Grand Opening die 30 euro of meer besteden kunnen, zoals bij elke Pink Gellac-opening, hun geluk beproeven door aan het ‘Pink Gellac Rad’ te draaien om zo mooie prijzen te winnen.
Complete brand experience
In de Colour Boutiques komen klanten niet alleen voor de producten van Pink Gellac; ze krijgen hier de complete brand experience. Strietman: “Wij merken dat de winkels voor onze klanten een belangrijke aanvulling zijn op de beleving van ons merk. Dit is de plek waar onze klanten inspiratie opdoen, alle meer dan 300 kleuren in het echt kunnen zien en kennis kunnen maken met de nieuwste collecties en introducties. Denk aan onze recent gelanceerde Pink Gellac Gel nagelstickers. Deze zijn nog gemakkelijker aan te brengen en hebben hetzelfde langdurige effect als gellak.”
Demotafels, tutorials en klantenservice
Bovendien kunnen klanten in de winkels terecht voor advies over bijvoorbeeld zorgvuldig gebruik van gellak. Daar wordt aan demotafels gedemonstreerd hoe de nagellak mooi, gemakkelijk en secuur kan worden aangebracht. Ten onrechte wordt nog vaak gedacht dat het aanbrengen van de gellak moeilijk is. Klanten kunnen naast de demotafels in de winkels ook online terecht voor tutorials die hen begeleiden tijdens het aanbrengen van de gellak.

Al jaren ziet Pink Gellac een groeiende behoefte van klanten om vanuit het comfort van eigen huis zelf gellak aan te brengen. Strietman: “We laten geïnteresseerden graag zien hoe het werkt. We vinden het belangrijk dat klanten ook na de aankoop bij ons terecht kunnen met vragen. Dat kan uiteraard bij onze boutiques, eenvoudig en snel online via tutorials op onze site en via onze klantenservice die zeven dagen per week bereikbaar is voor ondersteuning.“
Pink Gellac heeft zich in tien jaar tijd ontwikkeld van start-up tot een internationaal opererend cosmeticamerk. Het bedrijf gelooft in een omnichannelstrategie waarbij fysieke winkels en online strategie elkaar versterken.