LifestyleNieuws uit ZwolleVoorpagina

Tijdens geslaagd lifestyle-event I LOVE BEAUTY IJsselhallen Zwolle VERRAST 400.000e BEZOEKER VAN 2014

Met confettikanonnen, een roze loper en een speciaal optreden van Muppetstuff werd Michelle Herber afgelopen vrijdag begroet als 400.000e bezoeker van IJsselhallen Zwolle in het jaar 2014. Directie en medewerkers verwelkomden de 21-jarige Utrechtse tijdens de zeer geslaagde I LOVE BEAUTY-beurs die afgelopen weekeinde plaatsvond in dé evenementenlocatie van Oost-Nederland.

De gelukkige winnares werd op even bijzondere als spectaculaire wijze in het zonnetje gezet. Michelle vertelde erg verrast te zijn toen ze bij binnenkomst hoorde dat ze de 400.000e bezoeker van de IJsselhallen in het jaar 2014 was: “Van kinds af aan ben ik al met make-up en verzorging bezig. Vandaar dat ik samen met een vriendin besloot af te reizen naar IJsselhallen Zwolle voor I LOVE BEAUTY. Ik voel me totaal overvallen. Met die sjerp en het kroontje voel ik me net een prinses. En dat verrassingsoptreden van Muppetstuff was helemaal fantastisch. Hartstikke leuk allemaal.”

Vakantiecheque

Uit handen van vestigingsmanager Toni Denneboom en projectmanager Marco Docter van IJsselhallen Zwolle ontving de 21-jarige beautyliefhebster een cheque ter waarde van 450 euro voor een verblijf op Vakantiepark Beekse Bergen in Hilvarenbeek met gratis toegang tot de vijf attractieparken van Libéma: Safaripark en Speelland Beekse Bergen, Dierenrijk, Aviodrome en Klimrijk. Ook Libéma-directeur Jan Blijenberg was aanwezig om de winnares te feliciteren.

Video

Van de ‘overval’ op winnares Michelle is een heel leuk filmpje gemaakt. Dat is te zien via de volgende videolink: http://www.ijsselhallen.nl/nieuws/ijsselhallen-zwolle-verrast-400000e-bezoeker-van-2014.

Enthousiast

IJsselhallen Zwolle staat weer helemaal op de kaart. Organisatoren van beurzen en evenementen weten de weg naar Zwolle uitstekend te vinden. Ook bezoekers zijn enthousiast over de vele geplande muzikale, creatieve en sportieve evenementen en stromen weer in groten getale toe.

Open karakter

IJsselhallen Zwolle organiseert en faciliteert jaarlijks tal van evenementen waar bezoekers uit het hele land op afkomen. “We ontvangen iedereen met open armen. Om dat uit te stralen, hebben we ons terrein toegankelijker gemaakt. Weg met die hekken dus: een open karakter is het toverwoord,” aldus vestigingsmanager Toni Denneboom.

Economische motor

De regio Zwolle profileert zich meer en meer als economische motor. Dat succes biedt voor IJsselhallen de mogelijkheid om nog meer mooie evenementen binnen te halen. Dat straalt ook weer positief af op Zwolle als stad, iets waarmee de mensen die zich daar bezighouden met citymarketing natuurlijk ook weer erg blij zijn. De Zwolse binnenstad ligt namelijk vlakbij de IJsselhallen, zodat deze twee locaties elkaar op structurele wijze versterken.

Lekker ontspannen

Toni kijkt uit naar de komende maanden. “Er is van alles te doen, het programma is zeer divers.” Daarbij vindt Denneboom het belangrijk om samen te werken met andere regionale of zelfs landelijke partijen. “Wanneer mensen bij ons een concert bezoeken, kunnen ze bijvoorbeeld overnachten in een nabijgelegen hotel of een hapje eten in de stad. Ook krijgen ze bijvoorbeeld korting op een museumkaartje. Een bezoek aan IJsselhallen Zwolle is voor iedereen dus de uitgelezen mogelijkheid om eens lekker te ontspannen!”

Gerelateerde artikelen

Back to top button