EconomieNieuws uit ZwolleVoorpagina

Hornbach opent begin 2018 met tuincentrum en drive-in

Zwolle, 27 december 2016 – Hornbach bouwt verder aan de toekomst. Dit keer wordt Zwolle verrijkt met een vestiging. Een primeur voor deze gemeente én voor de bouwmarkt. Na de opening van Amsterdam en Den Haag wordt het voor de bouwmarkt alweer de veertiende vestiging in het land. De nieuwe winkel zal verrijzen aan de Blaloweg (hoek Katwolderweg). De opening staat voor begin 2018 gepland.

“Bloed, zweet en tranen, maar het is ons gelukt: we gaan aan de slag met het bouwen van onze veertiende vestiging in Zwolle”, zegt Evert de Goede, algemeen directeur Hornbach Bouwmarkt Nederland. “De beste bouwmarkt van Nederland hoort voor iedereen binnen handbereik te zijn, dus wat dat betreft is dit een mooie stap met de komst van Hornbach naar Zwolle”, lacht Evert. “Voor ons is dit een mooie kans. Want een fysieke vestiging maakt nog altijd het verschil en onze kracht ligt juist in het directe contact met de klant. De nieuwe vestiging in Zwolle is goed voor de lokale werkgelegenheid, doordat we ruim 150 directe en 150 indirecte arbeidsplaatsen creëren. Wij staan daarom te popelen onze meerwaarde ook in deze regio te tonen. Maar wanneer de mensen écht niet kunnen wachten, zijn ze nu al welkom in onze webshop die 24/7 geopend is.”

15.000 vierkante meter

De vestiging op het bedrijventerrein Voorst krijgt een vloeroppervlakte van circa 15.000 vierkante meter met 440 parkeerplaatsen. De bouwmarkt wordt gesitueerd bij de kruising van de Blaloweg en Katwolderweg en wordt opgeleverd inclusief tuincentrum en drive-in. De drive-in is een ideale manier voor professionele klusbedrijven en particuliere klanten om grote en zware spullen in te laden, doordat auto’s en busjes eenvoudig naar binnen kunnen rijden.

Over Hornbach

Hornbach is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het familiebedrijf heeft een historie van ruim 139 jaar en meer dan 17.000 medewerkers. In Nederland bestaat HORNBACH nu negentien jaar en telt het inmiddels elf vestigingen. HORNBACH won in 2016 voor de elfde keer de Retail Jaarprijs, in de categorie ‘Beste Bouwmarkt van Nederland’. Tevens is HORNBACH bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Gerelateerde artikelen

Geef een reactie

Back to top button