EconomieNieuws uit Zwolle

Drukte van belang bij heropening filiaal in Zwolle

Klanten onder de indruk van nieuwe Aldi

Zwolle – Vrijdagochtend waren de eerste klanten al om half acht aanwezig voor de feestelijke heropening van de vernieuwde Aldi-vestiging aan de Biss. Willebrandlaan in Zwolle. De officiële opening van de winkel werd gedaan door filiaalleider John Kogelman. Na het drukken op de rode knop stroomden de vele mensen nieuwsgierig naar binnen en werden direct verrast door de geur van versgebakken broodjes.

Klanten waren zichtbaar tevreden met de nieuwe formule van de winkel. Het team werd veelvuldig gefeliciteerd. ‘Fantastische winkel!’ werd door vele klanten gezegd. Binnen twee uur krasten 400 klanten prijzen als heggenscharen, smartphones of tegoedbonnen.

De hele dag bleef het een drukte van belang. De nieuwe opzet van de winkel was bij velen dan ook onderwerp van gesprek. Vooral de brede paden, de indeling van de winkel en de vele versproducten vielen in de smaak.

Nadruk op verse producten

In dit verbouwde filiaal ligt de nadruk op de presentatie van de vele verse producten zoals groente, fruit, brood, vlees en vis.

A-merken

Aldi heeft nu naast huismerken ook steeds meer merkartikelen in het standaardassortiment. Merken als Heineken, Blue Band, Calvé, Unox, Coca-Cola, Lays en Lipton Ice tea zijn standaard te koop.

Fairtrade en biologisch

Duurzaamheid is belangrijk voor Aldi. Steeds meer duurzaam geproduceerde producten zijn in het assortiment opgenomen. Voor de klanten die geen of minder vlees eten is er de nodige keuze uit vegetarische producten. Op dit moment zijn er meer dan 60 biologische producten verkrijgbaar en ook het aantal Fairtrade-producten groeit.

Tijdens de verbouwing is gebruik gemaakt van duurzame bouwmaterialen. Papier en folie worden 100% gerecycled. Bij de verbouwing worden regionale leveranciers, installateurs en aannemers betrokken.

 

Gerelateerde artikelen

Back to top button