CoronavirusNieuws uit ZwolleVervoer

Aanpassingen dienstverlening Arriva

Zwolle – Trein- en busvervoerder Arriva ziet zich genoodzaakt een aantal aanpassingen door te voeren in de dienstverlening.

Reis je met de bus? Dan verzoeken we je om achter in te stappen. De deur aan de voorzijde blijft gesloten. Met posters op de deur verwijzen we je naar de achterkant.

Je kunt geen kaartje meer kopen in de bus op dit moment. De mogelijkheden om een vervoerbewijs te kopen zijn:

  • Reizen op saldo met je OV-chipkaart
  • Een e-ticket (geprint of op je telefoon) kopen via arriva.nl/eticket of via de Arriva app
  • Een kaartje kopen bij één van onze OV Servicepunten
  • Koop je kaartje of e-ticket vooraf. Je bent als reiziger zelf verantwoordelijk voor een geldig vervoersbewijs en het in- en uitchecken tijdens de reis.

“Plan je reis niet te vroeg van te voren, tot een uur voor vertrek kunnen er eventueel nog aanpassingen plaatsvinden. “, zo laat de vervoerder weten.

 

 

Meer bekijken
💬 WhatsApp ons! Heb jij een tip of opmerking voor de redactie? Stuur ons een bericht op 038-2340777 of stuur een mail: rtvfocuszwolle@gmail.com
Back to top button
Close